Einde vakantie en terug naar Nederland

1 april 2012 - Rockingham, Australië

Hallo allemaal,

Hierbij ons laatste bericht uit Australie. Werk is succesvol verlopen en Leny heeft heerlijk genoten van heerlijke weer. Dit weekend zijn we vrijdagavond in Fremantle eten geweest bij Little Creatures Breweries, dat is een restaurant en brouwerij in 1, je kan er heerlijk eten en tis er erg gezellig want bediening wordt gedaan door backpackers en alles gaat er relaxed aan toe.

Zaterdag zijn we naar Perth gegaan en smiddags een wildpark bezocht zodat Lars ook de levende kangaroo en Koala's kon knuffelen. Vandaag lekker uitgeslapen en zijn we naar Yalgorup National park geweest waar je Thrombolites kunt vinden, dat zijn ronde structuren in het water die door oeroude bacterien zijn gevormd, hun ontstaan gaat honderd duizenden jaren terug dus best oude dingen! Daarna naar Serpentine National Park waar een mooie waterval is en we enkele kangaroos tegenkwamen in een open plek in het bos.

straks naar het vliegveld waar we vanavond om half 11 vertrekken voor een vlucht van 11 uur naar Dubai, daar een stop van 3 uur en dan nog 7 uur tot Amsterdam. We zullen maandag rond half 2 Nederlandse tijd landen.

groetjes en dank voor de berichtjes ..