Ballarat

22 maart 2012 - Ballarat, Australië

Hallo allemaal, Gisteren zijn we van Stawell naar Ballarat gereden en verblijven bij kennissen. We bezochten eerst een actieve goudmijn in Stawell en daarna een wildpark in Ballarat. Daar water alle dieren erg actief en konden we er veel aaien! Van krokodil, koala, wombat,slang tot kangaroo. Daarna zijn we naar vrienden gegaan en gezellig bijgepraat en gegeten. Vandaag hebben we Souvereign Hill bezocht, dat is een openlucht museum van de goudzoekers tijd in deze regio. Daar hebben we goud uit een riviertje gezeefd en idd gevonden! We zijn (bijna) rijk haha. Daar hebben ons ook in kleding uit de tijd gestoken en mooie foto's gemaakt. Vanavond lekker uit eten en morgen door naar andere vrienden. Groet van ons uit Ballarat

1. Sandra & Frans:
    22 maart 2012
    Lache die foto's in klederdracht! Een leuk stadje en weer een rijk aan ervaring opgedaan! Gr. Sandra & Frans
  2. Jose henneken:
    22 maart 2012
    Leuke foto's, dat je zo dicht bij die dieren kan komen, super. Veel plezier nog, groetjes jose
  3. mick opa en oma:
    22 maart 2012
    mooie foto's en veel plezier en tot gauw en nog veel succes met werken
  4. Marja Sterk:
    24 maart 2012
    Je zal toch zo wakker worden midden in de natuur met al die dieren. Leuk huisje ook! Veel plezier nog verder en voor Harry succes met je werk en voor Leny lekker relaxen.
  5. ria:
    25 maart 2012
    wat geweldig om mee te maken veel pleZier nog verder groetjes Willem en Ria