Grampians

24 maart 2012 - Halls Gap, Australië

gisteren zijn we aangekomen in de Grampians en daar hebben onze vrienden een vakantie huis in het natuurpark. Toen we vanmorgen wakker werden stonden er emoes voor de deur en iets later wallaby's, kakatoes en rosella's. Erg leuk om zo midden in de natuur wakker te worden.

na het ontbijt zijn we de bergen in gegaan en zijn we naar de Wentworth watervallen gewandeld, hele klim maar zeer de moeite waard. Verder nog wat vergezichten gezien in het park en het kleine dorpje Halls Gap bezocht dat midden in het park ligt.

vanavond BBQ en morgen rijden we naar Melbourne om van daaruit smiddags naar Perth te vliegen. Dan kan Harry aan het werk en Leny nog genieten van lekker weekje vakantie aan de west australische kust.

groetjes vanaf een terrasje in de Grampians

1. Sandra & Frans:
    24 maart 2012
    tja, één met de natuur, dat willen we allemaal wel. Ik ben blij dat Harry eindelijk weer aan het werk gaat, dan kan Leny tenminste nog een weekje luieren! Gr.