Werk en vakantie

28 maart 2012 - Rockingham, Australië

Deze laatste week is Harry met collega Lars hard aan het werk en mag Leny nog een weekje vakantie vieren. Dat is geen straf want we zitten in een appartement dicht bij het strand en het is elke dag tussen 25 en 30 graden! We hebben ook aantal dolfijnen gezien voor de kust!

Het is een geweldige vakantie geweest en deze laatste week genieten we na het werk s avonds nog van de lekkere restaurantjes en gaan het laatste weekend nog met Lars een wildpark bezoeken want hij kan niet naar huis zonder een kangoeroe gevoerd te hebben en een koala geknuffeld! Groetjes uit Rockingham

1. Sandra & Frans:
    29 maart 2012
    Ja, het is aftekllen geblazen! Mooie (werk) foto's, jammer dat de dolfijnen er niet op staan. Geniet er nog maar lekker van zolang het kan, want het is hier slechts 10 graden met een frisse wind! Groetjes ook van Tigo!
  2. Harry en Leny:
    30 maart 2012
    We genieten nog van ons laatste weekend, hebben niet echt zin in 18 uur vliegen maar hoort erbij. Pootje voor Tigo, jammer dat hij er 2 de paasdag niet is...nodig Michel uit!
  3. maria:
    2 april 2012
    Heb jullie reisverslag gelezen. Heel erg mooi en veel gezien fantastisch, dat blijft een mooie herinnering.
    groetjes maria